WEKO3
アイテム
Integrating Tutors, Tools and Teachers
https://kougei.repo.nii.ac.jp/records/760
https://kougei.repo.nii.ac.jp/records/7604b49e995-b644-425a-b87b-12c2b4eb2883
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-04-21 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Integrating Tutors, Tools and Teachers | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN1034237X | |||||
論文名よみ | ||||||
タイトル | Integrating Tutors, Tools and Teachers | |||||
著者 |
Howser, Ruskyle L.
× Howser, Ruskyle L.× Howser, Ruskyle L. |
|||||
著者所属(英) | ||||||
en | ||||||
Faculty of Engineering, Tokyo Institute of polytechnics | ||||||
記事種別(日) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 論文 | |||||
記事種別(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Article | |||||
抄録(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | The history of CALL applications has been largely one of unfulfilled promise and dashed expectations, due to ineffective teaching approaches, inadequate technology or a focus on entertainment, at the expense of teaching. A look at the roles the computer can play in the CALL lab gives an indication of how the computer can be used appropriately in the second language acquisition process. Only by integrating flexible and appropriate teaching methodologies with a clear view of the strengths and limits of computer technology can truly effective CALL based systems be developed. | |||||
書誌情報 |
東京工芸大学工学部紀要. 人文・社会編 en : The Academic Reports, the Faculty of Engineering, Tokyo Polytechnic University 巻 23, 号 2, p. 21-25, 発行日 2000 |
|||||
表示順 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 5 | |||||
アクセション番号 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | KJ00002449563 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 03876055 |