WEKO3
アイテム
クラスルームアクティビティーとしての英語によるホームページ作成の試み : 発信型の英語教育を目指す一活動の実践報告(ケーススタディー)
https://kougei.repo.nii.ac.jp/records/1562
https://kougei.repo.nii.ac.jp/records/1562ccffe476-cfa6-43bf-9202-957f75827f68
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-04-21 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | クラスルームアクティビティーとしての英語によるホームページ作成の試み : 発信型の英語教育を目指す一活動の実践報告(ケーススタディー) | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The Web Page Design Project : A classroom activity | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10507753 | |||||
論文名よみ | ||||||
タイトル | クラスルーム アクティビティー トシテ ノ エイゴ ニ ヨル ホームページ サクセイ ノ ココロミ : ハッシンガタ ノ エイゴ キョウイク オ メザス イチカツドウ ノ ジッセン ホウコク ケーススタディ | |||||
著者 |
中山, 晃
× 中山, 晃× NAKAYAMA, Akira |
|||||
著者所属(日) | ||||||
東京工芸大学芸術学部基礎教育課程 | ||||||
著者所属(英) | ||||||
en | ||||||
Division of Liveral Arts and Science, Faculty of Arts, Tokyo Polytechnic University | ||||||
記事種別(日) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 論文 | |||||
記事種別(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Paper | |||||
抄録(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | In this paper, I introduce a practical English classroom activity called the "Web Page Design Project" which is used with college students majoring in Graphic Design. The students engaged in this project created their own Home Page (HP) on the web and presented their work and diaries accompanied by an English translation. During the semester, the students were requested to implement their English on the Internet and receive feedback from viewers. | |||||
書誌情報 |
東京工芸大学芸術学部紀要 en : Bulletin, Faculty of Arts, Tokyo Institute of Polytechnics 巻 9, p. 69-72, 発行日 2003 |
|||||
表示順 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 13 | |||||
アクセション番号 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | KJ00000202428 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 13418696 |